Feiring av kinesisk nyttår på hotellet.


Idag våknet jeg og gikk på jobb. Jeg begynte klokken 8 så jeg serverte til frokost. I restauranten var det buffe så serveringen min gikk ut på å spørre gjester om de ville ha kaffe eller te til frokosten og da de var ferdig rydde opp og dekke på bordet. I dag skulle jeg jobbe til klokken 4 så jeg skulle hjelpe til med lunsj idag. På hotellet feiret de kinesisk nyttår, og det var derfor i hovedsak kinesisk mat til lunsjen. Jeg fikk i oppgave og pusse bestill og vinglass. Når dagen min var ferdig gikk jeg på butikken for å kjøpe brus  og sov til Fredrik vekket meg når han kom hjem. Jeg, Mathea og Fredrik gikk en tur på Londis(lokalbutikken) og kjøpte litt sjokolade og diverse. Når vi kom hjem lagde vi brownies som vi kjøpte på butikken. Når Ialina kom hjem tok hun seg en tur på londis også. Vi snakket og spiste brownies før vi gikk å la oss.

Blogges, Jan

Kommentarer

Populære innlegg