Bryllup på Knightsbrook Hotel


HEI BLOGGEN

I dag startet dagen ca klokken 9 med normalt god frokost med meget gode venner.  Etter  frokost gikk meg, Fredrik og Mathea for å bade i bassenget. Vi badet i ca en og en halv time før vi gikk tilbake til leiligheten og lagde oss ostesmørbrød.

Vi begynte på jobb klokken 14.00 som vanlig. Når jeg kom på jobb startet jeg med å lage 30 sandwicher med forskjellig fyll. Når jeg var ferdig med det fylte jeg på det som trengtes på stasjonen.
Jeg hjalp også Mathea på dessert-stasjonen.
I dag var det også bryllup på hotellet og dette gjorde jo at vi fikk litt mer å gjøre. Fredrik, Mathea og meg hjalp med å legge opp forrett og hovedrett. Mathea og meg lagde 7 kilo kyllingspyd og dyppet 300 vannbakkels i sjokolade.

Den siste timen styrte meg og Fredrik servicen for hovedrettene. Før vi fikk gå for dagen måtte vi hjelpe å vaske å rydde litt. Dagen gikk relativt fort og var egentlig ganske gøy. Når vi var ferdig på jobb gikk vi ned i leiligheten og hentet Jan, som sov og gikk på hotellet igjen for å skrive blogg og bruke internett.

BLOGGES ISALINA



Kommentarer

Populære innlegg