Trening, jobb, gøy, rydding



Hei bloggen!

I dag startet jeg dagen med en treningsøkt på hotellet og møtte Mathea og Fredrik i bassenget 30 minutter etterpå. Vi var tilbake til leiligheten en og en halv time før vi skulle begynne på jobb. Når vi kom tilbake skulle vi egentlig rydde, men vi valgte å heller slappe av og drøye ryddingen til etter jobb.

Når vi kom på kjøkkenet skulle meg og Fredrik bytte stasjon og det var vi begge glad for. Jeg syns det er greit at vi får prøve litt forskjellige ting.

Det første jeg gjorde var å lage 2 brett med roser av røykelaks som brukes i den ene forretten de serverer på hotellet. Når jeg var ferdig med det skrelte jeg gulrøtter og rundet ut små kuler av gulrøttene. Etter dette renset jeg 7 granateple og panerte kylling.

Når klokken ble 18.00 gikk vi til pause og spiste pasta. Vi hadde pause i 30 minutter. Etter pausen fylte jeg 1 kilo med pasta og når jeg var ferdig med det hjalp jeg til med service. Jeg var med på å legge opp forrettene.

Vi fikk gå klokken ti på ti og vi slapp unna ryddingen J

Før vi gjorde noe annet når vi kom hjem begynte vi å rydde stuen, kjøkkenet og hengte opp klær. Vi lagde oss noe mat og slappet av med musikk og TV

Vi er alle klare for en ny og artig arbeidsdag i morgen.


Blogges Isalina<3

Kommentarer

Populære innlegg