Trening og en ny arbeidsdag




HEI BLOGGEN




sykt trening 
litt svett isalina 
Våknet ganske seint i dag som var litt digg. Spiste yoghurt og en sticky cake som vi fikk med oss hjem dagen før. Vi bestemte oss for å trene og bade i dag. Vi tokk oss en kjapp løpetur på tredemølle og prøvde ut noen andre apparater.  Det neste var å bade litt og chillet i Jacuzzi.






Når vi kom hjem slappet vi bare av og møte jan som var ferdig på jobb. Vi gjorde oss klar til å gå på jobb og Mathea måtte hårføne klærne sine i siste liten siden hun hadde glemt de i vaskemaskinen.

Når jeg ankom kjøkkenet jobbet jeg med steven som er en sykt dyktig kokk som er veldig lærerik. Men det er synd at han skal slutte på fredag.  Det jeg gjorde var og lage klar til, bryllup som skal være i morgen. Det jeg lagde var kanapéer, der den ene var vegetariansk som du bare kuttet opp Mangen forskjellige grønsaker og blandet det med majones. Jeg lagde en med karri og kylling, der jeg kuttet rødløk, paprika i små biter og blandet med madras og majones. Den siste jeg lagde var geitekremost med rødbeter, når vi skulle lage den ble isalina med og vi blandet geiteost og syltet rødløk i en foodprossesor til en kremost.



digg lunsj som vi lagde selv.
shopping på londis
 Etter det spiste vi en digg lunsj. Når jeg kom opp til resturanten kuttte jeg tre fulle kasser med sopp som tok en god tid. Etter det fikk jeg hjelpe litt i bar avdelingen der sous sjefen stod siden det ikke var noen der. Det siste vi gjorde var og vaske.



Når vi kom hjem tok vi en tur til butikken (londis) alle sammen for å ta ut penger og kjøpe litt digg.  Når vi kom hjem lå Isalina og Mathea, mens meg og jan ble oppe litt.


Blogges: Fredrik   







Kommentarer

Populære innlegg